Thursday 29 November 2012

Siapa Cakap RM3,000 Sehari Mustahil..???


Setelah mengalami kegagalan demi kegagalan dalam pelbagai bisnes Networking, saya sudah hampir2 melafazkan"Taubat Nasuha" kepada MLM. Hinggakan nak sebut perkataan MLM pun rasa semacam jer..... benci, meluat, bosan, geram, gayat, takut dan pelbagai lagi perasaan bercampur baur. Manakan tidak... dah beribu duit saya terbang melayang tak pulang2. Saya jadi fed up & give up !! . Saya hentikan semua aktiviti MLM sehinggalah ke tarikh keramat 3/11/2012 apabila saya tergerak hati untuk menyambut pelawaan Master Sifoo Jutawan Lagenda KhairolR.
Takdir yang telah membawa kepada satu keajaiban. Jika sudah tersurat bahawa saya akan jadi kaya melalui bisnes MLM, saya redha dan terima kurniaanNya dengan penuh rasa syukur. Saya tidak pernah merasa begini yakin dengan bisnes MLM sehinggalah dapat menyaksikan dengan mata kepala sendiri bagaimana duit mengalir masuk ke akaun e-wallet saya saban hari sejak hari pertama terlibat dengan bisnes giler i
ni. Saya pantau income saya setiap hari, saya catit setiap hari, saya semak setiap hari selama hampir satu bulan! Nak tahu apa yang saya nampak? 

LIHAT DI SINI..

No comments:

Post a Comment